05.05.10

vet ni vad?
jag har sagt upp mej igen, herregud, ska hon aldrig vara nöjd tänker ni nu.
men nej, jag tänker fan inte nöja mej, det har jag gjort i så många och och nu är det dags att göra något för MEJ. jag fick jobbet på ica och jag har jobbet på hotellet och jag har sökt in på skola till hösten.
JAG har gjort det, fattar ni?! JAG har chansat! jag som ALDRIG chansar, jag som alltid vill veta i förväg och planera och ha allt tryggt och gött.
men nu är det andra vindar som blåser och jag har kommit fram till att även jag mår bra av att chansa ibland.
så nu har jag chansat för hela slanten och jag gillart!

anywhoo, vet ni..jag har träffat johannes några dagar nu och det har varit lovely, han är som johannes är mest. totally, fucking, extremely lovely!

asså han är roligare än han ser ut att vara. här hade han ju faktiskt intagit ryggläge i min soffa. det enda tråkiga med att han är här är att han jobbar 6-21 varje dag och jag jobbar dag, kväll, natt om vartannat hela veckan. tråååk. men nu ska han ju iofs vara här varannan vecka hela sommaren så vi kommer ses mer, alltid en tröst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0