06.05.10

OPERA!!!

javisst kompisar! idag har jag varit på opera med frida, madde och johanna. så otroligt vackert och fantastiskt det var. bohemé, klart värt att se - sista föreställningen är nästa torsdag. missa inte!
  
jag fick passa på att fota innan föreställningen för annars tror jag att det hade kommit någon med en lampa och lyst på mej och jag hade fått sitta och skämmas. men jag är inte så ouppfostrad att jag skulle göra så iaf, eller så törs jag bara inte. nått av det är det iaf, ni får tro vad ni vill!
gulle frida hade bitit sej i tungan och fick inte prata, madde hade köpt nytt hårband och johanna hade tänkt styla sej i paljetter men ångrade sej.
själv hade jag inget nytt att skryta med.
ja förutom mitt nya diadem, men det skrattade madde bara åt. sa att jag såg ut som en liten flicka, så jag ville inte ha det på mej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0