19.05.10

det känns som att jag hamnat i en arbetslöshetskoma, och jag är inte ens arbetslös. det är en märklig känsla det där.
slö, uttråkad, trött men samtidigt en slags frihet.
på torsdag ska jag jobba mina första timmar på ica i frölunda och jag är faktiskt lite nervös för det där med att komma in.
komma in? ja komma in! genom dörren alltså, absolut inte i gruppen.
det vet jag att jag kommer att göra. jag tar faktiskt för mej på mina arbetsplatser till skillnad från mitt vanliga liv där jag är fasligt blyg och rätt tyst i nya bekantskaper. nej jag är rädd att jag ska glömma mina nyckelkort hemma, få för mej att byta väska eller nått annat dumt.
men sånt nojjar jag jämt över och det har inte hänt någon gång annars men jag tänker att någon gång ska väl vara den första. och hur man än gör kommer man alltid närmare den där första gången att glömma något viktigt, man kan inte undvika det för all tid.

anywhooo, har jag berättat att min helg var helt underbar?
   
detta är då fredagen i all sin glans, även johanna var med men dom bilderna är censurerade.

 
och från lördagen med min lilla flisa lisa på en inflyttningsfest hos kakan som fick öppna lite paket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0