31.05.10

på mtv visades just david guetta och kid cudi.
asså, inte för att vara sån men är inte david guetta det fulaste man sett någonsin?!
har ni sett videon?!
han ser ut som en lätt cp-skadad man som försöker att göra allt för att inte visa att han är just det samtidigt som han försöker var lika ball som kid cudi men misslyckas fatalt med även det.
nej heregud, den mannen ger mej rysningar och INTE på något bra sätt!

men iaf, jag hade ju lovat en bildskörd så här kommer den!

vi har druckit öl på 7:ans ölhall frida, thomas, johanna och jag


där vet dom vad dom pratar om. WORD!


när stefan hade releasfest på incontro var jag där med madde och johanna.


ja alltså, det var rätt luddigt och trångt men en liiiiten glimt fick jag av han när han spelade.
sen supportade jag och köpte en skiva och blev förvånad när jag såg att han skrivit mitt personnummer på omslaget, herregud, jag trodde att det bara var jag som hade så sjukt bra minne att jag även minns hans!

nu har jag faktiskt inget mer att berätta, jag har just idag min första lediga dag på länge och nu ska jag in till stan och träffa min brother from another mother jacob!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0