02.11.10

november redan!
kan ni fatta? jag gör det knappt iaf!

jag har tenta på fredag och jag fortsätter skjuta på pluggandet. vad är det för feeeel på mej? idag efter skolan åkte iaf jag, nadja, robin, anna och jossan och satte oss och gick igenom ganska mycket. skönt som tusan att jag hamnat på rätt köl, iaf litegranna!
dagen har i övrigt bestått av redovisningar och redovisningar och redovisningar. vi inledde med radiospots där vi skulle sälja krigsdataspel - sjukt roligt! många gånger vi höll på köra av vägen där!
sen var det dags för 5 minuters personliga redovisningar där vi fick prata om valfritt ämne.
jag valde Boden, för Boden kan jag lika bra som baksidan av min hand.
det kändes skönt att få det bortgjort så jag bara kan fokusera på tentan på fredag. jag till och med bönade och bad om att få göra det idag - jag bönade om att få redovisa?! unbelivable? ja, kanske men herregud vad den här skolan är nyttig för mej.
nått annat som är nyttigt för mej är att jag hela tiden är surrounded av sånna sköna människor. min klass bara växer och växer på mej och i många av dom har jag hittat riktigt goa vänner som jag vill träffa utanför skolan och ta med till mina andra vänner. inspränga dom i mitt crew så att säga!
jag ska inleda operation insprängning omgående faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0