15.11.10

jag vet inte hur det kommer sej att jag har så otroligt roliga drömmar men jag tycker synd om alla er som aldrig får uppleva mina drömmar irl. de är verkligen helt otroliga!

som i natt drömde jag att jag var på skattjakt med en jävla massa folk. i mitt lag var bland annat reine från "tre kronor" och "reine och mimmi i fjällen". men han var inte till någon hjälp alls.
vi skulle färdas längs ett vattendrag och jag hittade en flotte som jag tyckte vi kunde använda bara för att det måste ju gå snabbare om man åker på vattnet och inte springer bredvid det.
men det tycket inte reine. nej han sabbade hela tiden genom att stoppa fötterna i vattnet och bromsa upp vår fart, allt bara för att det inte var hans idé.
iaf, vi tar oss fram till slut och springer upp för en brant sandbank och uppe på vägen är det meningen att vi ska få en ny ledtråd till vår skattjakt. tror ni renie sprnger? nej, han går som dom i monthy python när dom är i "ministry of silly walks" helt sjukt.
han struttar och hoppar och skuttar och gör det baklänges och allt möjligt...jösses alltså. jag kunde inte vara arg på han länge. inte förrän vi kom ner till vattnet igen och skulle ro oss över och renie hopppar i en egen båt och retas med oss. han retas så länge och mycket att dom andra lagen kommer i kapp oss och vi kommer sist fram till delmålet.
sen är jag helt plötsligt jätteliten i en värld full av stora tygelefanter som har ocd (tvångstankar) och måste varje gång dom lämnar ett rum, en vän eller bara ska gå sin väg - lägga sej ner och posa som om dom sover. hela tiden! alla elefanter gör det!

ja det är tokigt... men min favodröm är den när jag drömde att jag var kalle anka. tvåa kommer den när homer simpson satt och drog vitsar för mej, trea kommer han som inte kunde sova på sin kudde och fyra blir nog när jag var ensam på min egen bagravning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0