04.10.10

kanelbullens dag!
jajjemen serrö. men idag på FEK bakade vi negerbollar. fast jossypossy och emmis hade gjort kanelisar och tagit med till mej - hur sött?! himla gölligt tycker jag.
efter skolan var jag som vanligt på weekday och sneglade än en gång på den där himlarns fina militärgröna parkasen jag spanat på så många gånger tidigare.
idag slog jag till. nu är den min min min min!
den är såå fin och mjuk och varm och go och jag kommer leva i den tills det blir för kallt och jag tar fram min härliga dunjacka.

helgen har jag jobbat men helgen invigde jag på fredagen hemma hos sara först och sen vidare till albin. jag hade verkligen hur kul som helst!
vi skrattade, dansade och drack jävligt mycket. vi hamnade på excet och sen hamnade jag och albin på nordstans kebab och jag svullade en kebabtallrik och sen skulle jag hem.
och hem kom jag ju, men inte innan jag åkt några varv med vagnen först.
herregud.
första gången jag upptäckte att jag somnat var när chaffören väckte mej på stampen och sa att han skulle till vagnhallen och alltså tvingade mej att stiga av.
jag hoppade av och fick vänta på vagnen hem i 40 kalla kalla minuter innan den kom och plockade upp mej. kom jag hem på en gång?
nej då, jag somnade så klart på den med och åkte till ändhållplatsen IGEN och sen satt jag med ögonen vitt uppspärrade för att INTE missa att kliva av ännu en gång. jösses alltså.
varför håller jag på såhär?
det är nått med vagnen som gör att jag typ tvärsomnar helt hipp som happ.
anywhooo, jag kom ju hem till sist, fast klockan var närmare 7 på morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0