27.10.10

tenta i företagsekonomi idag. fy fan vad skönt att det är över! jag har ingen aning om hur det har gått men jag hoppas på ett godkänt iaf.
om inte ett godkänt skulle infinner sej nästa fredag så har min lärare tröstat mej med att jag får göra omtenta på omtenta tills jag klarar kursen så det känns ju himla fint iaf.

jossan kom på att vi skulle ut och promenera efter skolan, hon skulle bara hem och vila lite först. och nu sitter jag här. pigg som en mört och vill gå ut NU!
men är hon vaken? nej..hon trynar säkert en stund till, hon såg lite trött och sliten ut efter tentan.
några som inte heller är så pigga är bimbo och dandee. ja hör och häpna! bimbo och dandee är här och myser med mej.
eller ja...dom sover nu, en i hallen och andra i köket. men sen när dom vaknat till så ska vi mysa, det kan ni lita på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0