01.09.10

min helg:


på kings head. madde och frida visar hur man som bäst kan trilla baklänges av en barstol



många öl blev det



lördag var vi på´t igen, denna gång på ritz



dit kom nästan alla mina bästa personer



taking the streets our style - inte som fjantiga nike reklamen



och har man av någon anledning en cowboy hatt så ser man självklart ut som en sheriff med den, inga konstigheter.



på söndag dreglade jag efter att få sätta tänderna i en sån här.



men jag satte tänderna i den här istället! tight ass for the win. obs! ironi!
enda anledningen till att jag vill ha en cykel är för att jag ska kunna hänga matkassar på styret och lägga dom i korgen så jag kan få handla lite vettigt någon gång. och för att jag ska börja hojja till skolan såklart.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0