14.09.10

eftersom mina dagar består av skola så har jag inte så mycket mer att berätta om. det är det enda som händer i mitt liv just nu. och att jag är pank, men det är som vanligt då.
i skrivande stund har jag INGA lektioner förrän på måndag då vi ska börja med fek och det ska bli spännande. fram tills dess ska vi grupparbeta lite på torsdag men inga lärarledda lektioner alltså.
skönt?
borde vara men allt jag tänker på är att jag inte ens öppnat boken vi ska ha tenta på i slutet av månaden. jag borde skämmas faktiskt.
sen ser jag fram emot helgen sjukt mycket också, massa roligt planerat! synd bara att allt är på samma dag, jag får ila runt som en hamster i ett hjul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0