23.09.10

jag ska inte berätta för er att jag är sjuk IGEN, så jag går vidare.

jag och rantis hade en lovely valvaka och nu ska vi tamejtusan bli politiskt aktiva. "så här kan det ju inte gå till" -tänkte vi.
jag vet inte hur långt rantis kommit med sin politiska karriär men jag själv har inte kommit någonstans alls. det kanske kommer snart, när andan faller på liksom?

annars har jag inte så mycket att berätta.
jag lallar runt i skolan och när jag är hemma är meningen att jag ska plugga men det gör jag inte. det blir så lite gjort när man är hemma så i morrn ska jag sätta mej inne i stan på ett kafé och inte lämna boken innan jag är helt matt och ordblind!
sen ska det jobbas utav bara den! samma sak med lördag - jobb!
att jobba är min räddning från utgång och alkohol. för vi vet ju alla att med alkohol i bilden blir pluggandet lidande ÄNNU mer.

här kommer lite bilder på min sköna klass från när vi var ute sist.


robin visar fuldanser i soffan och beccis ser jävligt impad ut


jag hade kvällen till ära klippt luggen på mej själv. snett och krokigt men herregud, det har väl ingen dött av?


djupa konversationer över goda öl


och några öl hann det ju bli som ni ser här på bilden. jag var otroligt törstig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0