24.04.11

det här med att bli brun då va. det är ett jävla projekt det!
jag har suttit på ballen i typ 30 minuter och är redan less på att bara sitta där och glo! det är för varmt helt enkelt. kunde det inte fläkta lite skönt bara?

jag ska försöka få med mej mina peeps till slottis i morrn på kvalitativ solning, min balle håller helt enkelt inte måttet!
på gräsmattan kan jag iaf snurra runt och bli lite sval till och från men nu går det bara inte!
sen vill jag ha sällis också - det blir så tråkigt och ensamt att sitta själv.

igår på jobbet drömde jag och sussie oss bort till uteserveringar, gräsmattor, rosé, cigg och sen när det blir lite mörkare ute få ta på sej en tunn kofta. åååh, så vill jag att mitt liv ska vara jämt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0