23.08.11

dagen till ära har jag rensat avloppet till duschen. som vilket proffs som helst faktiskt!
nu hinner vattnet knappt komma ut från duschmunstycket innan det är nere i avloppet. huuur gött som helst.
jag gjorde det till och med utan att kräkas som jag alltid brukar. väldigt nöjd!

jag försökte få robin att förstå men han såg inte lika impad ut som jag hade trott han skulle bli. jag antar att det beror på att han jobbat som rörmockare...?

iaf, dagen har jag spenderat med att storstäda mitt badrum, planerat att vika ihop tvätt men det har jag fortfarande bara på planeringsstadiet och där kommer det nog stanna tills en annan dag. om jag inte får ett ryck ikväll alltså.

sen planerade jag att gå och hämta ut lite böcker jag beställt och fått skickade till hemköp men då ville robin käka sushi och dricka lite öl och det lät ju helt klart trevligare så jag drog till gamlestan och käkade och tog två goda öl och nu sitter jag här och kollar på top chef, fast jag planerar att göra ett ryck med vikningen av tvätten så klart.

i morrn är det så äntligen dags för den stora svampplockningen. jag har insett att jag måte ha en ryggsäck. asså jag menar - vilken amatör har med sej handväskan ut i skogen på svampplockning? nej just det. inte den här amatören iaf!


här är jag i skogen...fast med/till häst, julia närmare bestämt. i morrn blire ingen häst, det blir gummistövlar och svamphink istället. for real alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0