22.03.11

de senaste dagarna har jag haft en lättare ångest och panik över min deklaration. jösses som jag har våndats!
jag har fått för lite skatt dragen från ett av mina jobb och jag var heeeelt säker på att det skulle ställa till det för mej något överjävligt.
jag räknade ut att jag skulle få betala tillbaka kring 20 000 kr som mest. 20 000. vilken student har det liggandes bara sådär?!
så iaf...idag skaffade jag mej en liten e-legitimation, surfade in på skatteverket och satt och slet mitt hår över att jag inte fattade vart jag skulle se om jag ska få betala eller få tillbaka.
så jag gav upp. jag tänkte att jag helt enkelt får släppa det och vänta tills jag får mitt besked på posten.
sen kära vänner, då ringde nicko och räddade min dag.
och vet ni vad?! jag ska få tillbaka pengar!
thank you skatteverket!
men herregud, hur kunde jag räkna SÅ fel?!

ja det är ett mysterium. och det är just av den anledningen käraste ni som jag ska anlita en revisor när jag skaffar mitt egna företag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0