12.05.12

idag har jag bokat en resa till mitt älskade boden. kära kära boden, snart ses vi igen.

jag är rätt så lyckigt lottad som inte bor i den stad jag vuxit upp i, bara för att jag kan komma på mej med att sakna den, uppskatta den, tänka på den och minnas allt fint med den.
ja det är sannerligen lycka det.
att kunna få komma tillbaka och bara stanna en stund och sen åka hem igen och sen återigen få känna allt det där fina. för tänk om jag hade bott kvar där?!
herregud, då hade jag aldrig haft ett så hälsosamt förhållande med staden som jag idag har.

jag känner att det är så mycket jag missat, som jag inte sett eller hört. jag måste upp och reda ut lite frågetecken och jag ska framför allt träffa alla mina älskade finaste bäsaste bodenare.
gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0