23.05.11

okey. jag har officiellt tappat bloggorken.
jag har inget roligt att berätta, inget att ljuga om och inget som skulle kunna intressera er det minsta.

jag har bara några veckor kvar av skola och det känns. alla är trötta, alla har tentaångest och alla vill bara få vara lediga!
jag har bokat resa upp till boden (kanske jag redan berättat?) dagen efter sista tentan, så skönt! jag längtar till min systerson, min syster, mamma, pappa, vänner och boden stad.

i helgen har jag bara jobbat. jobb jobb jobb.
lite action var det också då sussi var startklar att hoppa i sin bil och preja ner en kille som snott halva butiken. det var lite roligt.
jag nöjde mej med att ringa polisen och anmäla honom istället.
sen spenderade jag en timme med att kolla på videoinspelningarna och funderade på hurvida det var ok att trycka upp dom på fetingstora planscher och smacka upp dom i hela butiken så han skulle få skämmas den lille jävlen. sen kom jag fram till att den enda som skulle få lida av det var jag.
och lida vill jag icke!

idag skulle jag haft företagsekonomi och det hade varit sjukt nyttigt för mej att få vara där och lära mej lite. men jag sov förbi allt vad alarm hette och vaknade 11.40. helt galet skönt att få sova ut! känns som att jag inte gjort det på evigheter. mumma var det, men nu kommer jag väl inte fatta hälften av allt han pratat om idag när jag ävl sitter där på tentan och stirrar i taket.
aja, allt löser sej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0