24.05.11

till att börja med - grattis nicole på födelsedagen! hipp hipp hurra hurra hurra hurra!

ibland jag inte hjärnan med mej när jag öppnar munnen.
idag har varit en sån dag. stod i info på jobbet och lutade mej lite fint mot en träbänkskiva och när jag ska ta mej därifrån var det som att något tog emot så jag kläckte den smarta kommentaren "finns det ett magnetfält här eller är det jag som är klen?"
anna skrattade så tårarna sprutade och jag kom på att jag nog skulle varit tyst istället för sen berättade hon det gladeligen för alla som ville lyssna. jaja, ibland så ploppar det dumheter ur även mej.

jag fick förresten tentaresultatet idag och jag fixade det tamejtusan! herreminje vad glad man kan bli för något så litet! jag var HELT säker på att jag skulle få göra omtenta men icke icke, lite har faktiskt fastnat i mitt huvud trots att företagsekonomi inte är mitt starka kort.
sjuk lättnad!

i morrn är det dags för mej att vara värdinna på vårt "kl 19 hos oss" och jag har en perfekt meny planerad OCH en hemlig gäst! frida och johanna är väldans nyfikna men jag känner att det kommer bli perfekt det här. helt galet perfekt!

annars har dagen rullat på med all världens fart och snart är det dags för sängen, först ska jag vika lite tvätt bara så är det gjort.
i morrn väntar en dag i deli på jobbet och som jag har längtat! deli in my heart!

laters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0