07.09.11

idag är det exakt en månad kvar till new york!!! en månad - det är ju ingenting! goooosh, vad roligt det kommer bli!

jag har tänkt på en sak. ända sedan jag bröt mej fri från mickey d´s så har jag helt plötsligt ett mycket härligare, mer avslappnat liv och jag mår definitivt mycket bättre.
det tror jag alla mina vänner märker?
hur som helst.
alla dom där stackarna som är kvar på donkish...dom har inget liv. på riktigt.
allt handlar om donk donk donk på deras facebook. det läggs upp jobb-bilder i nått slags försök att vara kluriga och ironiska men det faller redan där..det går liksom inte att vara klurig och ironsk när det kommer till donk donk.
deras statusar handlar också tråkigt nog alltid om jobbet.
jag blir galen...det är ju värsta hjärntvätten på dom där små liven. jag tröstar mej med att jag aldrig var sån. aldrig.

vi lämnar det nu. jag blir depp bara av att tänka på det.
igår var jag i skolan hela dagen och sen mötte jag upp robin på brogyllen och vi satte oss och skrev vårt arbete. min del är heeeelt klar så nu är det bara robins kvar. men det kommer gå fort, det kommer även bli asbra.
fan vilket team vi är jag och robin! jag blir så stolt!
han är så fin den där robin. man blir glad av honom. jag vill alltid gå i samma klass som robin! världens bäsa robin.
ja jag höjer han till skyarna men om ni kände han skulle ni förstå varför. precis varför.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0